Η σκηνοθέτις Rebeca Huntt’s Grub Street Diet

Η ταινία του Χαντ Μπέμπα παίρνει τον τίτλο του από το παιδικό της παρατσούκλι.
Εικονογράφηση: Lindsay Mound

Η Rebeca Huntt έχει περάσει τα τελευταία οκτώ χρόνια δουλεύοντας για το ντεμπούτο της, Μπέμπαένα προσωπικό ντοκιμαντέρ στο οποίο, όπως το έθεσε ένας κριτικός, Χαντ «συνενώνει επώδυνα μέρη της οικογενειακής και κοινωνικής της ιστορίας, βγάζοντας τη δική της ταυτότητα από τα απομεινάρια του τραύματός της». Η ταινία γυρίστηκε σε μεγάλο βαθμό και διαδραματίζεται στη Νέα Υόρκη, όπου μεγάλωσε ο Χαντ, αλλά ο σκηνοθέτης μετακόμισε σε μια μικρή πόλη περίπου 90 λεπτά έξω από την Πόλη του Μεξικού λίγο πριν την πανδημία και ανακάλυψε νέα δημιουργική ελευθερία τόσο στην κυριολεκτική όσο και στην μεταφορική χώρο που βρήκε εκεί. «Όταν ήμουν στη Νέα Υόρκη, ήμουν σαν Ο εγκέφαλός μου αισθάνεται λίγο θολό,” αυτή λέει. «Έλαβα όλα αυτά τα σημάδια για να κινηθώ. Ξέρεις εκείνες τις στιγμές που είναι σαν, Αν δεν ανοίξεις τα μάτια σου, θα το χάσεις αυτό;”

Πέμπτη 28 Ιουλίου
Το πρωινό ήταν πουτίγκα chia με φρούτα, φτιαγμένη από τη φίλη μου την Karli, η οποία είναι και η καθηγήτριά μου γιόγκα. Είχα λίγο χρόνο στα χέρια μου, οπότε η Karli και εγώ καταλήξαμε σε ένα καταφύγιο στο σπίτι, όπου κάνουμε γιόγκα και διαλογισμό μερικές φορές την ημέρα και μετά μαγειρεύει νόστιμα γεύματα. Είναι μια διαμονή και τα παντοπωλεία και για τους δύο μας τις τελευταίες τρεις ημέρες συνολικά λιγότερα από 20 δολάρια. Αυτή ήταν η τελευταία μέρα.

Το να μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο με τον φίλο μου είναι εκπληκτικό και πολύ γειωμένο. Πάντα είχα πολλές δουλειές. Όχι δύο δουλειές, αλλά τρεις και πλέον. Εργάστηκα σε εστιατόρια — Café Habana, Rintintin. υπήρχε ένα μέρος στο Μπρούκλιν που λεγόταν Fitzcarraldo — και ποτέ δεν έδωσα προτεραιότητα στην ευημερία μου επειδή ήμουν πολύ απασχολημένος. Δουλεύοντας, αλλά και βρίσκοντας έναν τρόπο να καλλιεργήσετε αυτόν τον δημιουργικό χώρο. Ένιωθα λίγο ραγισμένη. Θα έλεγα στον εαυτό μου, Εντάξει, έχεις αυτές τις δουλειές, αλλά όταν δεν είσαι σε αυτές, αυτό είναι το πόσο χρόνο θα δώσεις στην ταινία και θα είσαι απόλυτα παρών όσο το κάνεις αυτό. Ο χρόνος ήταν το πολυτιμότερο αγαθό μου. Τώρα, το να μπορώ να αντέξω οικονομικά μια καλή ποιότητα ζωής, να μπορώ να πάω για μια πεζοπορία και μετά να επιστρέψω σπίτι για να γράψω ή να κάτσω στην αιώρα μου κάτω από μια λεμονιά και να μην κάνω τίποτα όταν αισθάνομαι κολλημένος δημιουργικά — αυτό το σκατά είναι πολύτιμο.

Το μεσημεριανό ήταν ένα μπολ με κινόα με αβοκάντο, μανιτάρια και ντομάτες. Αγοράσαμε και τις πιο νόστιμες φρέσκες τορτίγιες από τη γειτόνισσα μου που τις φτιάχνει κάθε πρωί από το καλαμπόκι του πεθερού της.

Το δείπνο ήταν ένα μπιφτέκι μανιταριών από το αγαπημένο μου εστιατόριο στη μικρή μας πόλη που ονομάζεται Cocina Milagritos. Τα πάντα είναι μια μαμά και ποπ επιχείρηση εδώ. Υπάρχει ένα άλλο εστιατόριο που αγαπώ επίσης. Δεν πήγαμε, αλλά έχει μια καλή ιστορία: Ο ιδιοκτήτης ήταν ψαράς. Από 9 χρονών έβγαινε για ψάρεμα με την οικογένειά του με τα χέρια του. Γνώρισε τη γυναίκα του ενώ δούλευαν στην Πόλη του Μεξικού. Είχε πάει σε ένα φανταχτερό σχολείο εκεί, και ήταν μια ιστορία της Σταχτοπούτας αντίστροφα. Μετά άνοιξαν ένα εστιατόριο εδώ. Είμαστε στα βουνά, επομένως δεν έχουμε πολλά θαλασσινά — δεν είναι προτεραιότητα ναυτιλίας. Όμως κάθε Πέμπτη έρχεται η οικογένειά του και του φέρνει φρέσκο ​​ψάρι και είναι απίστευτο.

Παρασκευή 29 Ιουλίου
Το πρωινό ήταν τηγανίτες βρώμης με αυγά και φρούτα, φτιαγμένα πραγματικά από τη δική σας. Τρώω αυτές τις τηγανίτες σχεδόν κάθε μέρα. Όταν δεν είχα σκατά, εξακολουθούσα να έτρωγα πλιγούρι βρώμης – μόνο μεγάλα μπολ. Τώρα μου είναι παράξενο να τρώω πρωινό αυτό δεν είναι πλιγούρι βρώμης. Αυτή είναι η συνταγή του Karli, και είμαι τόσο δεμένη μαζί της.

Επισκεπτόταν η οικογένειά μου, κάτι που ήταν τόσο συναρπαστικό. Πρέπει να είμαι λίγο φανταχτερός μαζί τους. Έχουμε μια βιολογική αγορά τις Παρασκευές, οπότε πήγαμε εκεί και είχαμε τόσα πολλά tostada: nopales, guacamole, κοτόπουλο. Ήταν τόσο ωραίο να το μοιραστώ μαζί τους. Ειλικρινά, είχαμε τόσα πολλά tostada που παραλείψαμε το δείπνο και όλοι αποκοιμηθήκαμε μέχρι τις 9 το βράδυ βλέποντας Φανταστικός πλανήτης.

Σάββατο 30 Ιουλίου
Αγόρασα σπιτικές βάφλες από την αγαπημένη μου αγορά της πόλης και είχαμε αυτές με βραστά αυγά. Μεγαλώνοντας, είχαμε σπιτικά μαγειρεμένα γεύματα κάθε μέρα. Το πρωινό ήταν τόσο σημαντικό για τη μαμά μου, γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό για μένα.

Κατευθυνόμασταν στο CDMX, οπότε για μεσημεριανό γεύμα πήραμε cecina tacos από τη La Doña στον δρόμο. Φτιάχνει το καλύτερος nopales, τα οποία βάζει πάνω από τα tacos. Μμμμ.

Όταν φτάσαμε στην Πόλη του Μεξικού, πήγαμε στο La Isla de las Muñecas στο Xochimilco. Πλησίασε μια βάρκα με ποτά και σνακ. Παρήγγειλα μια michelada, το ίδιο και η μαμά μου. Θα ήταν τα γενέθλιά της την επόμενη εβδομάδα, αλλά δεν θα ήμουν μαζί της, έτσι έβαλα τους mariachis να της τραγουδήσουν το “Las Mañanitas”, που είναι η λατινική εκδοχή του “Happy Birthday”, ενώ εμείς μεθύσαμε στα 40 μας. ουγγιά micheladas.

Το δείπνο ήταν στο La Zaranda στη Ρώμα. Είναι μεξικάνικο φαγητό με κολομβιανή αίσθηση και ένιωσα πολύ ωραία που μπορούσα να πάρω τη μαμά και τα ανίψια μου εκεί. Με όλους στην πόλη, πήγαινα για δείπνο περισσότερο ένα Σαββατοκύριακο από ό,τι συνήθως όλο τον μήνα. Είχα τάκος ceviche και τόνου, και ήταν το καλύτερο.

Κυριακή 31 Ιουλίου
Ξεκίνησε τη μέρα στο Panadería Rosetta και είχε τη νόστιμη δανέζικη γκουάβα και τυρί. Λοιπόν, είχα δύο, στην πραγματικότητα. Ένιωσα σαν να απατώ το πλιγούρι βρώμης μου, αλλά η οικογένειά μου ήταν στην πόλη, οπότε γαμήστε το.

Θα κατέβαινα για πρώτη φορά εδώ το 2019 για διαμονή καλλιτέχνη. Ήταν πραγματικά απλά ένα δροσερό σπίτι στα βουνά που ανήκει σε έναν κουλ καλλιτέχνη. Έχουμε διαφορετική σημασία κατοικία του καλλιτέχνη στη Νέα Υόρκη — είναι ένα ολόκληρο πράγμα. Αλλά όταν έπρεπε να επιστρέψω, η πανδημία χτύπησε, και ήταν σαν, ΟΠΑ, τι? Η μαμά μου είχε έρθει να το επισκεφτεί και είπε: «Αυτό το μέρος είναι το στυλ σου». Μου θύμισε τόσο πολύ πού περνούσα τα καλοκαίρια μου στη Βενεζουέλα, από όπου κατάγεται η μαμά μου. Είχα αποταμιεύσει κάποια χρήματα από δουλειές — σαν τίποτα, αλλά ήταν αρκετά για να πω: «Είμαι καλός για έξι μήνες με το ενοίκιο, μπορώ να πληρώσω για τα παντοπωλεία και μπορώ να πάω σε ένα εστιατόριο μια στο τόσο». Ήμουν μόλις στο Μανχάταν για το Tribeca Film Fest και το μέρος που έκανα Airbnb’d όσο έμενα εκεί ισοδυναμούσε με περισσότερο από ένα χρόνο ενοικίασης.

Μετά το πρωινό, επισκεφτήκαμε το σπίτι της Φρίντα Κάλο, και ήταν ένας άντρας που πουλούσε φρέσκες καρύδες, οπότε έπρεπε να σταματήσουμε για μία πριν πάμε μέσα. Η ανιψιά μου είναι 16 ετών και θέλει να γίνει καλλιτέχνης. Έχω πάει πολλές φορές στο Blue House, αλλά το να πάω με τα ανίψια μου ήταν το πιο ιδιαίτερο.

Για μεσημεριανό, φάγαμε στο Los Danzantes και παραγγείλαμε τα πάντα. Χταπόδι, τάκος πάπιας — ένα γλέντι και μια υπέροχη μέρα, πριν όλοι πρέπει να πάνε στο αεροδρόμιο.

Για ένα κυριακάτικο καπάκι, ο φίλος μου και εγώ πήγαμε στο Taco Bar, που είναι το χαρούμενο μέρος μου. Είχα τάκος με μανιτάρια και ένα από τα rib tacos γιατί είναι πολύ καλά. Τα συνδύασα με ένα κοκτέιλ mezcal και μετά πήγα ξανά στο pueblo μου.

Δευτέρα 1 Αυγούστου
Μου έλειπε ήδη η οικογένειά μου, αλλά ήταν τόσο ωραίο που επέστρεψα στο σπίτι. Συνήθως όταν είμαι βαθιά στο γράψιμο, ξυπνάω στις πέντε. Αυτή είναι η στιγμή που νιώθω πιο ασφαλής — κανείς δεν μιλάει. κανείς δεν περπατάει. δεν υπάρχουν φορτηγά. Ήρθε ακριβώς η ώρα να αφήσετε το φρικιό να φανεί και να πειραματιστείτε και να διασκεδάσετε. Στις 7:30, υπάρχει μια γυναίκα που έχει μαθήματα γυμναστικής. Πηγαίνω τέσσερις μέρες την εβδομάδα, επιστρέφω σπίτι και διαλογίζομαι για μια ώρα και μετά παίρνω το πρωινό μου. Αλλά δεν το έκανα αυτό σήμερα το πρωί επειδή η οικογένειά μου είχε μόλις φύγει, είχα πιει mezcal το προηγούμενο βράδυ και ο εγκέφαλός μου ήταν λίγο αργός. Ήταν απλώς μια διαφορετική ατμόσφαιρα.

Αντ ‘αυτού, έφτιαξα τις τηγανίτες μου με βρώμη και παρακολουθούσα Πριν το ξημέρωμα. Λατρεύω τον Richard Linklater και ήθελα να θυμηθώ πώς είχε κάνει κάτι. Έτσι ήμουν σαν, Εντάξει, επιτρέψτε μου να το δω πολύ γρήγορα και να το ξαναδώ. Μετά ξεψύχησα στην αιώρα και έγραψα λίγο το απόγευμα.

Το μεσημεριανό ήταν ζυμαρικά χωρίς γλουτένη με πέστο από τον κήπο του γείτονά μου και το δείπνο ήταν λάχανο, χούμους και τάκος αβοκάντο με φρέσκες τορτίγιες. Μεγαλώνοντας, πάντα βοηθούσα στην κουζίνα και μετά άρχισα να μαγειρεύω περισσότερο στο κολέγιο γιατί έπρεπε. Και οι δύο γονείς μου είναι απίστευτοι μάγειρες και το φαγητό ήταν πάντα πολύ θρεπτικό φαγητό της Καραϊβικής, όπως ρύζι και φασόλια, φυτά, κοτόπουλο, σαλάτες. Όλα ήταν σπιτικά μαγειρεμένα και η διατροφή μου ήταν πραγματικά υγιεινή. Η μαγειρική ήταν πάντα μέρος της οικογένειάς μου, αλλά ήμουν τόσο απασχολημένος πριν. Τώρα έχω τον χώρο και τον χρόνο να το κάνω μόνος μου, και μου φαίνεται επιτυχία με έναν τόσο συγκεκριμένο τρόπο.